czerwca 21, 2019

Hotel Julinek – Leszno koło Warszawy - na rodzinny, weekendowy wypad


Jeden z wiosenno-letnich weekendów spędziłam w Julinku koło Warszawy. Hotel Julinek jest trzygwiazdkowym obiektem, bardzo ciekawie zlokalizowanym w środku lasów należących do Kampinoskiego Parku Narodowego. Hotel tworzy kompleks z Parkiem Rozrywki Julinek i gości zarówno rodziny z dziećmi przyjeżdżające do Parku, wycieczki szkolne, jak i turystów niezainteresowanych atrakcjami dla dzieci (jak ja - chociaż nie mogłam sobie odpuścić krótkiego spaceru do Parku Rozrywki Julinek).

Dojazd do hotelu


Dojazd do hotelu jest bardzo korzystny. Z Warszawy jedzie się tu około 40 km, blisko jest do autostrady A2 i trasy S7. Obiekt znajduje się tuż przy drodze 579, co bardzo ułatwia dojazd (niestety w pokojach przy otwartym oknie słuchać ruch uliczny, ale po co ktoś jechałby tu siedzieć w pokoju?).

Teren hotelu


Hotel znajduje się przy trasie, ale goście mają do dyspozycji duży zagrodzony teren do wypoczynku. Przed hotelem, poza parkingami, znajdują się altanki kilkuosobowe, gdzie można spotkać się z przyjaciółmi, mały placyk zabaw dla dzieci i boisko do siatkówki. Kawałek dalej jest wejście do Parku Rozrywki Julinek (goście hotelowi mogą skorzystać z rabatu 20% na bilety).  

 
 
Wystrój hotelu nawiązuje do tematyki cyrkowej, bo Julinek słynie z tego, że znajduje się tutaj Państwowa Szkoła Sztuki Cyrkowej. 


Pokój


Nocowałam w pokoju dwuosobowym. Jestem zadowolona z warunków, obietnica trzech gwiazdek została spełniona. Widać, że obiekt był niedawno budowany, bo jest elegancko i nowocześnie urządzony. Pokoje są małe, ale bardzo ładne, wystrój jest kolorowy, ale w stonowany sposób. 


Poza łóżkami w pokoju znajdują się telewizor, biurko, mała szafa z lustrem, stoliki i lampki nocne. W łazience jest toaleta, prysznic, umywalka i lustro, a także suszarka. 

 

Na wyposażeniu są oczywiście ręczniki i kosmetyki do mycia. Zwracam uwagę, że nie ma klimatyzacji (w gorący dzień w jaki byłam w hotelu by się przydała, tym bardziej, że jakiś lokator przede mną popsuł moskitierę w oknie). Oczywiście w hotelu 3* nie ma obowiązku klimatyzacji w pokoju, także w zupełności nie mam zastrzeżeń, jedynie zwracam uwagę tym którzy szukają takiej informacji. Jeśli macie wybór, polecam wybrać pokój z widokiem „na ulicę”, wtedy z okien widać piękny las. Z drugiej strony pewnie będzie ciszej, ale za to widok rozciąga się na pole przed hotelem i widoczny nieco dalej Park Rozrywki Julinek. 


Pobyt w hotelu z psem


Jednym z kryteriów dla którego wybrałam pobyt w hotelu Julinek, była możliwość zabrania ze sobą psa. Opłata za czworonoga to 30 zł za dobę. Przy zameldowaniu wpłaca się w gotówce kaucję w wysokości 300 zł, która jest zwracana jeśli nasz pupil nie wyrządzi żadnych szkód w pokoju.

Wi-Fi w hotelu


W hotelu Julinek dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Zgodnie z regulaminem mogą z niego korzystać goście, po wcześniejszym zalogowaniu. Prędkość internetu zależy chyba od tego ile osób z niego korzysta. Raz udało mi się obejrzeć odcinek na Netflixie, drugi raz film zaciął mi się po kilku minutach. Według informacji w regulaminie internet działa przez 6 godzin od zalogowania, chociaż ja korzystałam z niego bez problemu w różnych porach dnia przez 24 godziny od zalogowania.

Zasięg


Dla tych, którzy chcą odciąć się od świata mam dobrą wiadomość. W moim pokoju brakowało zasięgu sieci komórkowej Orange. Nie wiem jak sytuacja wygląda w innych miejscach w hotelu, ale ja żeby zadzwonić, albo skorzystać z internetu z sieci komórkowej musiałam wychodzić przed hotel. Osobiście mi to nie przeszkadzało (przynajmniej odpoczęłam od telefonów). Dla tych, którzy chcą mieć 24 godzinną łączność z internetem polecam dopytać się o zasięg. :)

Okolica hotelu


Główną atrakcją w okolicy hotelu jest Park Rozrywki Julinek. Dla tych, którzy podróżują z psem lub lubią spacery plusem będą też okalające teren hotelu lasy Kampinoskiego Parku Narodowego. Rowerem (jednym ze szlaków) lub samochodem można też dojechać do takich atrakcji turystycznych regionu jak: Muzeum Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli, ścieżki dydaktyczne w Kampinoskim Parku Narodowym czy zabytkowe pałace i dwory np. w Strzyżewie. 




Czy polecam nocleg w hotelu Julinek? Tak! Uważam, że jak na cenę za nocleg i swoje trzy gwiazdki, hotel oferuje bardzo dobre warunki pobytu. Możecie spokojnie rezerwować weekendowy (albo nawet dłuższy) pobyt! 

Hotel Julinek
Julinek 1
05-084 Leszno k/Warszawy
tel: +48 22 611 61 16

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo już śledzę ten blog, są tu ciekawe i przydatne informację, polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że moje przemyślenia Cię zainspirowały! :) Wpadaj częściej! Do usłyszenia!