września 19, 2015

Wenecjo... nadchodzę!

Rozpoczęłam kolejne przygotowania do wyjazdu do Włoch! Już niedługo... już za kilka dni... w końcu spełnię swoje marzenie o Wenecji!

Zanim jednak popłynę vaporetto po Canale Grande, zanim napiję się kawy w najsłynniejszej włoskiej kawiarni na Piazza San Marco, zanim pobłądzę pieszo po wszystkich weneckich sestiere - najpierw wypadałoby się przygotować i opracować plan podróży.

Zaczęłam od szybkiego przypomnienia podstaw włoskiego z kursem Beaty Pawlikowskiej "Blondynka na językach". Teraz w ruch poszły przewodniki.


............................................................................................................................

Dwie kawy i talerzyk cukierków później skończyłam lekturę pierwszej pozycji. Wstępny plan jest w głowie, ale na pewno czas jeszcze zmodyfikuje moje pomysły.

Moje porady na temat zwiedzania Wenecji, zdjęcia i trochę wiedzy na temat miasta będę opisywać w kolejnych postach po powrocie. W międzyczasie zapraszam na mój profil na Instagramie - od czwartku postaram się raczyć Was codziennie porcją romantycznych włoskich widoków!



PRZECZYTAJCIE WSZYSTKIE WPISY O WENECJI:

O Wenecji słowem wstępu
Wenecja - informacje praktyczne
Top 10 zabytków Wenecji
Wenecja - ciekawostki

Brak komentarzy:

Cieszę się, że moje przemyślenia Cię zainspirowały! :) Wpadaj częściej! Do usłyszenia!